Ozfx Trading System


Det finns ett gammalt ord som är en dåre och hans pengar är lätt avskilda. Väl, jag mår BIG TIME. I delade med 249 för en tjänst som inte ens tjänar din investering tillbaka Jag betalade för min prenumeration den 4 juni Den första signalen kom Genom den 10 juni och jag med alla andra dårar förlorade 100 pips Första signalen ner 100 pips Oz rekommenderar att du lägger stoppavbrottet och tar vinst exakt var han rekommenderar, sorts set och glöm av till en bra start nere 249 och ner 100 pips Vad alla måste komma ihåg är Oz s system har 100 pip stopp, men det har bara 50 pips vinst som är på en enda partihandel, om du har pengar, 5 mycket affärer är Oz s sak, gör sedan matematik när en 5-handel handlar dåligt, -500 PIPS Så om du förlorar 100 pips i en handel måste du vinna TWO affärer för att kompensera för den löpande handeln. För att få din 249 avgift tillbaka, med min mäklare är varje pip värd en dollar du måste vinna med fem trades Så den första handeln var en förlorare, ner 100, lägg till 249 och det kommer till graden Nd totalt 349 eller 349 pips som du måste kompensera innan du är i vinst Det är efter bara ONE TRADE. I inser att ingen kan ha en perfekt track record när det gäller handel valutor och signaler. Du kommer inte heller få signaler varje dag i handelsveckan Aldrig på måndagar handlar Oz inte måndagar. Till skillnad från andra veckan av signaler kom vi bara onsdag och torsdag och igen fick flera pips förlorade än pips som fick tredje vecka, en annan stor förlust på tis den 24: e den ons 25: e I juni avbröt jag mitt Paypal-abonnemang på Ozfx-signalerna EJ ÄR NÅGOT Mitt konto föll drastiskt Jag var tvungen att sluta kasta pengar bort Jag använde MINIMUM köpeskillet möjligt när jag tog handlar Så min pengarhantering var det bästa som kunde göras med min mäklare. Om du har ett litet konto gör DON T vad jag gjorde och slösar bort dina pengar på den här tjänsten. Neddragningarna kommer att döda dig Om du vill ge pengar bort, ge pengarna till en välgörenhet istället för att göra den här personen rik. Jag frågade för mina pengar tillbaka efter 7 dagars återbetalningspolicy var uppe, men allt jag fick var frågor jag skrev 2 bokstäver som klagade över de många förlorande affärer jag aldrig fick ledsen eller någon form av ånger att signalerna inte var klara. Det vanliga svaret är jag ser var du Kommer från NEJ DON TON SE VEM IM KOMMER FRÅN. För mig var denna signaltjänst en komplett och UTTER DISASTER. Don t vara en dåre som jag bor bra bort. Tråd ABC Daytrading System 100 pips trade. ABC Daytrading System Enkel lönsam Safety. As titeln är det här systemet lika enkelt som ABC ska följa och det är orsaken till att ABC kallades för att förenkla handeln men med mer säkerhet men ändå lönsam handelsstil. Den ultimata versionen är en kombination av FXDD-indikator som kom från Red Tram trading system Kombinationen gav ett mycket bra resultat och jag bestämde mig för att göra en ultimata version av ABCs handelssystem med mer förbättring och optimering för nästan alla valutapar. Om du har några förslag eller frågor, var god att kommentera nedan och jag kommer att svara som ap. Håll i ditt sinne att man borde ha god disciplin och ledning när det gäller pengar, risk och mental för att lyckas i FOREX Trading har ingen 100 att vinna. Vi borde acceptera misslyckas och klara av att göra det bättre nästa gång. ABC Ultimate System. Suitable Time Frames M5, M15, M30, H1, H4, D1 Entry Regler Klicka för att se. vänta på FXDD-bekräftelse. Heiken Ashi ljus ska passera Ichimoku moln Valfri Ingångslinje byta färg till riktningen Stokastisk, korsa över Trix. Om all signal visas, går vi in ​​i handeln med den sista bekräftelsen som är Heiken Ashi ljus KÖP Tidigare ljus har ingen lägre skugga SÄLJ Föregående ljus har ingen övre skugga. vänta på stearinljuset stängt med färgändring av inmatningslinjen. Stokastisk till överköpta eller överlåtna område. Utmärkt tidsram H4, D1 Entry Regler. vänta Inmatningsrad ändra färg som bekräftelse.1 Extrahera filerna i zip läggs i mall mapp 2 andra två indikatorer läggs in experter indikatorer alternativa MQL4 indikatorer. Vänligen ignorera de gamla bilagorna nedan Ansvarsbegränsning Jag äger inte dessa indikatorer Full kredit som ges till alla indikatorerna s skapare. Senast ändrad av leonlee0116jl 04-16-2014 kl 12 22 AM. Ursprungligen postat av leonlee0116jl. Varför jag heter mitt slitnamn som ABC eftersom det här systemet är lätt att följa och det har potential att handla över 250 pips bara i en handel men genomsnittet är 100-150 pips Dagträning är bättre om du verkligen vill ha en stor vinst Annat än det behöver du inte stanna med din dator hela tiden, titta på diagrammen eller ens låta dina känslor till handel som kommer att orsaka en enorm förlora. Ladda ner bilder nedan för att se klart. RSI - och trendanalysindikatorerna är en extra RSI verkar fungera i systemet men trendanalysen försvinner det varför jag inte inkluderar i zip Om du känner några indikatorer kan läggas till för att göra vår handel mer lönsam, säker och så låg riskera som möjligt, bara dela ut det. Hålla hand om dig Glad handel. Jag har försökt att extrahera filerna men får ett fel varje gång. Kan du repostera dem Tack för att du gör det tillgängligt. OzFx System 100-800 Pips Per Trade. I think it Är GMT 2 ODL dyker upp ett nytt dagligt ljus klockan 7 PM EST Vad jag hittade med andra mäklare var att signalen kan komma in för sent för att komma in eller någon gång för tidigt ODL verkar ha bra balans. EE skulle vara trevligt Jag tror att det redan finns några EA flyter runt. Om du har ett nytt dagligt ljus klockan 19:00, då är din mäklare klockan GMT Jag har ett konto med IBFX vilket också är GMT så jag kommer att få en gå med det här. Problemet är att jag bor i Storbritannien som är också GMT så jag måste gå upp från sängen eller stanna upp hela natten klockan 12 för att kontrollera det nya ljus och indikator. Det är bra att det redan finns ett EA baserat på ditt system. Kan du skicka det här. OzFx Jag tycker att TSD är ett bra forum och många väldigt dedikerade människor postar här. Därför tyckte jag det var bra att du delar mitt system Här. Jag trodde jag detsamma också, men jag är verkligen skuldsatt för dessa stora forum, jag kan göra valutahandel med mitt eget handelssystem, trots att jag fortfarande testat det. För azmel kan du hitta ozfx ea i förexfaktor där s ea avsnitt i ozfx signatur.

Comments

Popular posts from this blog

Glidande Medelvärde Pris Update In Sap

New Handels System Och Metoder Perry Kaufman Download

Rynek Forex Godziny